Search:

UUSI FRENDS

Käytä integraatioalustaa yhtä helposti kuin Netflixiä

Käytä integraatioalustaa yhtä helposti kuin Netflixiä

Käytämme päivittäin eri tekniikoilla toteutettuja sovelluksia eri päätelaitteilla. Parhaat palvelut ovat visuaalisesti harkittuja, käyttökokemukseltaan mieleenpainuvia, helposti käyttöönotettavia ja käytettäviä.

Tehokkuus, käytettävyys ja visuaalisuus olivat päällimmäisinä mielessä myös, kun lähdimme uudistamaan FRENDS-integraatioalustaa.

Käyttäjän tarpeet kehitystyön keskiössä

Uutta ulkoasua ryhdyttiin suunnittelemaan alkukeväästä 2017 ja suunnitelmia toteutettu aktiivisesti tämän vuoden aikana. Taustajärjestelmän parannuksia on toteutettu vähitellen jo ennen visuaalisia muutoksia. Tähän mennessä uuden version kehitystöihin on käytetty noin 300 henkilötyöpäivää.

Markkinoiden kattavin alusta integraatioihin erikoistuneille

Markkinoilla on useita integraatioalustoja, joista suurin osa on suunniteltu toiminnallisuus edellä. Toiset taas mainostavat itseään niin helppokäyttöisenä, että toimistotyöntekijäkin voi toteuttaa niiden avulla integraatioita. FRENDSissä yhdistämme näistä kahdesta parhaat: tekniset ominaisuudet ja toiminnallisuuden sekä käytettävyyden.

FRENDS on työkalu yrityksen integraatiovastaaville ja teknisille integraatioasiantuntijoille. Kehitystyömme lähtökohtana on tarjota työkalu, jolla teknisen asiantuntijan arki helpottuu ja hän pystyy tekemään työnsä mahdollisimman tehokkaasti. Autamme tekemään nopeasti monipuolisia, turvallisia ja luotettavia integraatioita ja seuraamaan niiden toimintaa. Silti alustamme taipuu minkä tahansa kokoisen yrityksen kaikkiin integraatiotarpeisiin, on markkinoiden visuaalisesti miellyttävin ja intuitiivisesti toimivin.

Uudessa versiossa olemme erityisesti panostaneet myös liikkeenjohdon raportointi- ja monitorointitarpeisiin.

Roolipohjaiset näkymät, jotka oppivat käyttäjänsä työskentelytavat

Päivitetyssä FRENDS-versiossa käyttökokemus on yhä tärkeämmässä roolissa. Kaikki vanhat toiminnallisuudet ovat olemassa, mutta saattavat löytyä hieman eri paikasta kuin ennen. Uutta toiminnallisuutta on lisätty runsain mitoin. Siirtymävaiheen tueksi uutta ja vanhaa käyttöliittymää voi käyttää halutessaan yhtä aikaa noin vuoden ajan. Uskon kuitenkin, että käyttäjät siirtyvät uuteen ulkoasuun hyvin nopeasti, niin intuitiiviseksi se on suunniteltu.

Kustomoitu käyttäjäkokemus, parantunut raportointi ja kokonaiskuva

Järjestelmä ohjaa käyttäjää ja käyttäjäkokemus muuttuu kustomoiduksi. Eri käyttäjät saavat näkyvilleen eri tietoja, vinkkejä ja oikopolkuja. Järjestelmän apudataa ja dokumentaatiota tarjotaan yksilöllisesti kunkin käyttäjän tarpeiden mukaisesti. Käyttäjä voi myös pyytää järjestelmältä neuvoja, tutustua sisäänrakennettuihin ohjeisiin tai ottaa yhteyden FRENDS-kehittäjiin chattibotin avulla.

Uusi versio on rakennettu siten, että pystymme reagoimaan asiakkaidemme kehitysehdotuksiin yhä nopeammin. Alustan rakenne myös mahdollistaa entistä saumattomammat päivitykset. 

Uuden käyttöliittymän myötä kokonaisuuksien hahmottaminen ja informoitujen johtopäätöksien tekeminen helpottuu. Ajot nopeutuvat, ja järjestelmään voidaan tehdä helpommin asiakaskohtaisia muutoksia.

Käyttöönoton aikataulu

Uudesta versiosta ja sen käyttöönoton aikatauluista sovitaan jokaisen asiakkaan kanssa erikseen. Ei siis pelkoa, että yhtenä aamuna vanha käyttöliittymä olisi vaihdettu uudeksi.

Jos viestimme aiheesta on jostain syystä jäänyt huomaamatta, ota yhteyttä FRENDS-palvelupäällikköösi!

Asmo Urpilainen

asmo.urpilainen@hiq.fi
Director of FRENDS Product Development

Haluatko meille töihin?

Olemme digitaalisen ajan käsityölaisiä ja suhtaudumme työhömme intohimolla. Meillä pääset toteuttamaan upeita projekteja Suomen suurimmille yrityksille sekä luomaan kokonaan uusia, markkinoita muuttavia palveluita. Töihin HiQ:lle? HiQ kasvaa ja etsimme aktiivisesti joukkoomme uusia osaajia!

Ota yhteyttä!